En shopaholic i väntans tider

Nu har jag läst klart boken. Jag började inte på den förrän i typ.. Förrgår, för jag höll på att läsa klart en annan bok och det blir så krångligt om man har flera böcker man läser samtidigt. Jag brukar ha två, en när jag ligger i sängen och ska sova och en varsomhelst och närsomhelst. Det blir bäst så. :)
Och den var faktiskt bra. Men hon är ju för knasig.. "Vi behöver nog fem barnvagnar!" Japp, eller inte. Men trist nog är det alltid krångel med hennes Luke. Det kommer väl säkert fler böcker, och då hoppas jag att man får veta hur hennes unge blir, om den också blir shoppingberoende.
Tips på bok iaf!


Och Skönhetsbibeln är riktigt intressant faktiskt. Just nu läser jag om olika hudtyper och hur man ska behandla dem om de är torra eller feta, ja ni vet. Inte sola och använda fuktkrämer. Väldans trevlig läsning, fast man kanske inte tror det :P Idag hade jag tänkt att ha ett pyttespa för mig själv. En ansiktsmask och lite peeling.
Har ju sovmorgon imorgon, så det är ju skönt. Mer Scrubs ikväll, hoppas jag. Vi är på sjätte säsongen nu. Sjuan har ju inte kommit ut på DVD än, jag hoppas den gör det snart.. Jag som har presentkort på Movieline och allt!

Snart promenaddags med mamma och Albin. Och sedan laga mat. Och slappa. Och pyttespa.
Måste leta upp en ny bok jag kan börja läsa närsomhelst och varsomhelst.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0