Delilah

The Dresden Dolls - Delilah

Dagens låttips. Jag är lite trött. Inte jobbat på ett par dagar, vilket kändes skönt. Men nu är det dags igen!
Annars händer det inte så mycket i veckan. Ledig några dagar. Vet inte vilka jag ska jobba än men jag chansar på alla utom onsdag och fredag. Fredagen är ju en röd dag men jag hoppas jag blir ledig på onsdagen för då ska jag till vårdcentralen. Och prata lite om varför jag är konstant täppt i näsan. Typ.
Och så kan hon få kika på mina öron, tycker jag allt. De slår lock om jag nyser och annat otrevligt.

Fick en avi igår. Ska hämta ut ett paket (antagligen med en tjock bok) från Förlagssystem. De håller till på Tjusarvägen i Morgongåva. Det vet jag, för vi får massor av paket från dem på jobbet. Ganska cool adress.

Idag ska jag träna, tror jag bestämt. Sounds good. Och så är det Project Runway på TV. Men nu får jag skynda mig till jobbet!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0