Träningsvärk

Man känner ju inte av något när man direkt har tränat men nu, idag, känner jag verkligen av värken i magen, benen, armarna. Lite jobbigt. Hoppas det inte blir tunga lyft på jobbet.
Brukar dock fråga budkillarna snällt om de inte kan bära in extra tunga grejer så slipper jag skada mig, för det är det som brukar hända när jag försöker själv.

Sitter här och har lite småtråkigt. Ska nog gå till jobbet om en halvtimme, vad ska jag göra tills dess? Har läst bloggar, kikat runt på lite hemsidor och nu är jag uttråkad. Tänkte ta en oufitbild men hittar inte Albins kamera i hyllan där han har sina grejer. (Det är ganska överfullt och stökigt) Orkar inte pyssla med systemkameran heller, den är för tung för att hålla på och trixa med. Tusan.
Jaja. Kan iaf berätta att jag har lite myskläder på mig: jeans och stickad tröja, båda från H&M och mina Puma-skor.


Suck.
Jag kanske kan... Bädda sängen och pyssla lite så det ser lite trevligare ut i sovrummet, hänga in kläder i garderoben och så. Ja, så får det nog bli. Aj, nu kände jag träningsvärk i ryggen.
Varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0