Mina hemligheter

Ännu en vecka har gått.
Jisses. Tiden flyger förbi. Ifs var jag ledig två dagar men då känns det ännu mer som att tiden bara går snabbare. Känner inte ni det?

Anyways, rubriken är från en bok av Sophie Kinsella, mycket bra författare.
Har städat i min bokhylla, lagt ner böcker jag inte läst (och nog inte kommer göra i närmaste laget) i en låda som kanske ska upp på vinden. Om inte böckerna blir förstörda där uppe, förstås.. Tåls att fundera på.
Dammade också, för det var fruktansvärt dammigt i min hylla. Men nu ser det så fint ut så, bokstavsordning och allt.
Jag gillar ordning.
Vän av ordning, eller vad heter det?

Lika kul att hålla ordning på jobbet är det inte direkt. Idag har jag prismärkt massa böcker och försökt ställa iordning, men det är mest barn-/ungdomsböckerna som får vara i bokstavsordning, de andra böckerna är mest huller om buller för folk sätter in dem var som helst. Pocketböckerna är ganska bra ordning, men inte helt korrekt och jag orkar inte göra något åt det för så fort jag har grejat kommer folk och stökar till.
Jag vet, jag vet, jag låter jättegrinig nu och det är inte alls meningen. Vill inte gnälla.
Bara berättar lite om mitt lilla jobb.. Var helt okej idag, hoppas det är okej imorgon också. Ska plugga med Albin i helgen, gå igenom gamla tentor och så. Hoppas inte han blir rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0