Dagens (konstiga) outfit

Jag tänkte jag skulle börja med lite sånt.
Bad Albin att han skulle fota mig och mina kläder. Han fick för sig att han var Bingo Rimér och skulle ligga på golvet och fota, eller försöka fota under min kjol (som på bilden här).
Det ser ut som om jag har puckelrygg men jag lutar mig bara fram och håller fast i kjolen så han inte ska få några trosbilder.


Linne - Mouyo
Kofta - Rut m.fl.
Kjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - Åhléns
Skor - H&M

Close-up!


Nu är frågan:
Ska jag klippa lugg eller ska jag ha kvar snedlugg?
Jag ska väl springa iväg till frisören i veckan eller så och klippa topparna, men funderar på att samtidigt klippa lugg och fixa lite uppklippt. Hade det once or twice och jag gillade verkligen det men frågan är om det passar mig. Eller om jag bara inbillar mig...!
Kanske Nichole-lugg? Mischa-lugg? Kate-lugg? Rachel-lugg?


Vad tycker ni?
Har ju ändå rätt långt hår, så vill inte bara ha rak lugg isf utan också lite uppklippt, annars ser det för hårt ut tycker jag.
Får nog fixa utväxten också. Bryr mig inte om att det är "inne" att ha mycket utväxt. Hallå..?
Crazy people.

Nu falukorv och makaroner + ett avsnitt av Sex and the city.
See ya!

Kommentarer
Postat av: sissel

herregud josé! jag trodde aldrig, ALDRIG att du skulle bli nån modeblogg. Aldrig.

2008-09-22 @ 16:35:09
Postat av: Sara

Tycker du skall köra en Kate-lugg. Lite uppklippt och flikig, lätt :)

2008-09-22 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0