Anti-Halloween

Jag har nog aldrig firat Halloween.
Aldrig klätt ut mig (inte sedan jag var 10 iaf), som de flesta nog har.
Aldrig varit på maskerad i vuxen (nåja, tonårig) ålder. Saknar det nog kanske..
Jag vet inte vad jag skulle klätt ut mig till, jag är nog lite fantasilös. Men om jag skulle få välja vem som skulle bjuda mig till sitt Halloweenparty, då skulle det vara Heidi Klum. Hands down, hon verkar vara bäst på sådant. Hon och Sälen. Hon går verkligen in för det, struntar i om hon ser osexig ut.
Ifs så ser hon sexig ut till vardags, så hon kanske tröttnar på det och längtar till Halloween.


Jag kom att tänka på det när det har varit så många kunder inne idag och frågat om vi har några Halloween-saker. Vilket vi inte har..
Är det många som har varit på ett sådant party? Eller ordnat ett själv? Eller bara maskerad?
Jag är nog den enda som inte har varit på något maskeradliknade.
Men Sissel och jag var sugna på att fixa någon maskerad. Då skulle vi vara klädda i 1800-talskläder och ha oss. Stora peruker, ja ni vet. Men nu bor ju hon i Halmstad och jag är ingen som ordnar partyn sådär utan vidare..
Aja.

Idag drack jag årets första julmust! Eller ja, inte årets första, drack kanske lite i somras också. Mormor brukar ibland ha sådana flaskor stående, och då dricker man det istället för saft eller cola. Men det är trevligt.

Imorgon VIP!
Jag längtar och suktar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0