Allt är borta..

..nästan.
Ganska mycket. Men det är ändå inte så farligt, det är min dator jag pratar om.
Albin har fått nya datorn att fungera, men den har inte mina bokmärken på internet och dylikt som jag hade på min gamla. Vissa sidor kommer jag ihåg och har redan lagt till dem men vissa minns jag inte alls, och det är lite trist.
Albin försöker dock kolla det åt mig nu. Det är snällt :) Han har verkligen hängivit sig åt att få det fungera och det gör det idag. Den är så himla snabb, jämfört med min gamla som är sex år. Jisses!
Visste inte att den var så gammal, faktiskt. Så denna är snabb, till och med för snabb. Youtube-videorna går för snabbt, folket på filmerna bara springer förbi.
Och just det ja, ljudet fungerat inte och min e-legitimation är försvunnen.
Det är ju inte så himla farligt, bara att beställa en ny. Men lite trist är det allt.. :P


Idag har jag jobbat, och jag har varit nysig och (antagligen) allergisk hela dagen. Medicin hjälper inte så mycket men jag har inte svårt att andas så det är nog lugnt. Det var dammigt här hemma men Albin har precis dammsugit och jag ska snart fixa badrummen.
Albins boys kommer hit snart, de ska väl spela tv-spel och leka. Jag tror jag ska se film och sitta här, vill inte störa. Dessutom är jag inte så bra på tv-spel som jag skulle vilja. :)
Jag skulle egentligen gått ut idag men känner mig jävligt risig så stannar inne. Synd, men det blir ju fler gånger som tur är!

Det känns lite som en tråkig dag, vet inte riktigt varför.
Jag får försöka rycka upp mig. Ska nog äta lite makaroner. Eller plättar.
Mums!


Vi hörs nog imorgon, om externa hårddisken fungerar som den ska och jag kan lägga upp mina bilder igen! (De är också försvunna, men inte borta som tur är)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska jag verkligen inte göra =)

och jag ska ta massvis med kort! :D

2008-10-26 @ 10:04:12
URL: http://cajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0