Pyssel de luxe


Min pysselbok som kom idag!

Nu ska jag pyssla som bara den! Fast jag har nog gjort tillräckligt med julklappar, tror jag bestämt. Kanske.. Något mer, jag får se hur jag känner mig. Om jag känner mig pysslig eller köpig.

Har inte bloggat på några dagar, för jag har haft bloggtorka. Vill inte skriva något bara för ha skrivit något. Vill iaf nämna något så ointressant att jag har fått en ny pysselbok.
Jag har jobbat och börjat med julkorten (!).
Jag vet, till och med mamma tycker att jag är i för god tid. Och hon brukar alltid vara i god tid. Men jag tänker att om jag skriver julkorten nu, så slipper jag tänka på det sen. Då är det bara att posta dem liksom. Och det är samma med julklapparna. Håller på och slår in lite nu, det är ju bara bra för då slipper jag stressa sedan, och dessutom ha lite pengar kvar i december. :)
Då kan jag köpa julklappar till mig själv istället.
Det tycker jag om..!

Idag är det onsdag, och jag börjar vid tre. Ganska skönt. Jobbar i tre timmar och sedan jobbar jag hela torsdagen och sedan är det fredag och vi ska åka till Falun! Yay!
Det ska bli kul, fast jag längtar kanske inte efter 6 timmar i bil.. Men det är en annan sak, jag kan läsa och lyssna på musik och jag vet inte allt. Slå in julklappar?

På tal om Falun så har kusin Cajsa beställt biobiljetter till Twilight!
Hon visste nog att jag ville se den, den gullungen. Så på fredag så ska Cajsa, Albin och jag gå på bio. Jag är så glad, så gladelig, så glad!

Men nu måste jag slå in Albins julklapp innan han kommer hem. Och så ska jag rensa bland mina tidningar. Jag gillar att spara alla Elle, Glamour, Cosmopolitan, Sofis mode, Glaze och Chic. Det är roligt. Men de tar för mycket plats, och jag vill gärna inte slänga dem.. Så jag får försöka tänka om och vara kreativ och hitta bra plats för allt.
Och igår dammsög vi och jag ordnade om med alla mina skolådor. Nu står de under sängen ut mot rummet, istället för huller om buller som förut. Så nu är det lätt att bara dra fram en kartong och ta på sig skorna och ut i natten! Eller ut på förmiddagen, vilket som.

Pyssel på er.

Kommentarer
Postat av: cajsa

jag hade ingen aning om att du vill,e se den (A) men det ska bli kul, den har ju fått skyhöga betyg :)

2008-11-20 @ 07:36:28
URL: http://cajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0