Middagsbjudning

Igår var min bror, Sara och Oliver här på middag. Han var busig.
Oliver, inte min bror. Eller tja, han också.
Det var trevligt, det är alltid trevligt när de hälsar på.

Jag tänkte vara ordentlig och duktig och laga god mat idag men jag känner att jag inte orkar. Det blir nog makaroner/pasta och kyckling. Kanske någon sås till..?
Och så se på någon film. Jag tror Albin gick med på att se den japanska filmen jag köpte idag, Nausicaä - of the valley of the wind.

Film av Hayao Miyazaki.

Jag köpte också:

How to steal a million med Audrey Hepburn.

Pang i bygget kommer alltid till användning.

Fint nagellack.

Hudvårdsprodukterna från Clinique.

Jag fick också en gratisgrej som Albin hittade på Movieline:

Jag vill sätta upp den genast!

Jag gillar Indiana Jones, och Harrison Ford i andra roller, men mest som Indiana.
Coolt as hell, speciellt de gamla filmerna men de finns kanske inte som affischer.

Jaja, nu ska jag gå och göra något kreativt. Typ makaroner.
Ha en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0