Fotografier från Falun

Hejsan!
Jag skulle återkomma med lite bilder från Falun. Here they are:

Albin fixade med en karta. Fin va?


Albin har mixtrat på även denna. Vi såg denna filmen i fredags, mycket bra. Albin satte dit sitt huvud på "Emmet Cullens" och Robert Pattinsons huvud på "Jasper Cullens". Det huvudet kommer från Harry Potter 4. Albin har mycket fritid ibland.

Sminkväska som jag fick i en försenad födelsedagspresent av kusin Cajsa och moster Eva och de andra såklart. Den är från Paris och märket är Sephora.

Väldigt praktisk och fin.

Jag fick ett provex av Flower by Kenzo. Har visserligen En liten och en stor men det är alltid kul med provex! :)

Fick en hand från Mio som jag kan hänga mina smycken på. MYCKET välbehövlig!!

Kusin Olle och Albin har samma mössa. Pinsamt, eller köpte bara Albin den för Olle sa att han skulle det? Jaja.. :)

En pocket från Akademibokhandeln fick följa med mig hem. Den verkar bra och rolig. Läs den ni också!

Denna har jag inte börjat på ännu men den verkade bra, så det får vi hoppas på.

Nya mjukisbyxor från Stadium. Rosa bandet på byxorna, jag stöder!

Japp, det var en del bilder för idag. Är lite trött, försökte fixa fint idag så det ska se trevligt ut imorgon när någon annan än jag ska jobba. Det försöker jag ofta med. Städade ordentligt bland presentpåsarna och fixade med alla nyinkomna barnböcker, skyltade om lite och fixade ut lite fina änglar. Prismärkte massa julkort i buntar osv.
Jag blir glad om någon har gjort fint för mig, så jag hoppas det blir uppskattat.
Imorgon ska jag iaf passa Oliver. Det ska nog bli kul, får komma ihåg att han ska ut efter han har ätit, sovit, druckit, lekt och allt. Men det ska gå bra, det har det gjort innan.
Jag tror inte att nya Bond-filmen är lika bra som den förra men man vet aldrig, jag kanske gillar denna mer. Ibland gör jag tvärtemot vad de flesta tycker. Dock inte alltid.

Nu är jag iklädd mjukiskläder och har lust att se på något skoj. Kanske Little Britain.
Nej, vi hörs säkert imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0