Första december och julblogg

Som ni kanske har märkt så har jag (egentligen Albin) fixat ny bloggdesign!
Den är designad för hela december, och börjar nu då, den 1:a.
Jag är väldigt nöjd med den, den blev så fin, och Albin är så duktig på att hjälpa mig få det som jag vill. Han har nog lagt ner mycket tid på att göra mig nöjd, och jag är superglad!
Hoppas ni tycker den är fin också, annars får ni se den ändå varje gång ni går in här.
And that's that.


Vi såg alldeles nyss klart en film som mamma lånat av sin jobbarkompis. Hope Springs hette den. Colin Firth och Heather Graham. Och Minnie Driver.
Den var rätt okej faktiskt, ganska bra. Ibland lite pinsam, men nästan alla filmer har inslag av pinsamma scener.
Som typ: åhnej, nu gör han bort sig, och nu såg hon dem kyssas, och nu är hon sur för något som inte egentligen hände..!
Ni vet.


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Rocky. Har nämligen fyran nu.
Ganska roligt faktiskt... Igår när Albin och jag var inne i stan, så var vi inne på Akademibokhandeln och då tänkte jag att jag skulle köpa en Rockybok, eftersom jag ändå aldrig får dem i julklapp/födelsedagspresent fast jag önskat mig dem mycket. Albin tyckte jag skulle strunta i det, jag kanske skulle få den av någon annan men jag ville verkligen läsa Rocky, det är jättekul ju.
Jag lämnade fram den i kassan och precis när kassörskan hade slagit in priset, så sa Albin: jag har redan köpt den till dig i julklapp.....
Jag var lite chockad men ändå glad, jag önskade mig den ju!
När vi kom hem tyckte Albin att jag kunde få den nu ändå, får jag visste ju redan vad det var. Stackars honom, han har planerat jättebra och så var han tvungen att berätta så jag inte skulle köpa samma.
Det var väldigt gulligt av honom och jag blev jätteglad, det var ganska roligt faktiskt. :)
Jag har läst ungefär halva, och det är som vanligt skitbra.
Älskar Rocky. Love love love..
Albin fixade också så jag fick ner Martin Kellermans sommarprat i min nano, han fixade det från nätet. Martin sommarpratade väl 2006, men jag hade inte hört det så det var faktiskt väldigt kul för han berättade om sådant han inte har skrivit i sina serier. Om sin mamma, och gamla jobb och gamla flickvänner som inte han har ritat osv..
Väldigt värt att lyssna på!! Iaf om ni gillar Rocky och Martin Kellerman.
Nu ska jag gå och sova i nybäddade lakan.
Imorgon blir det träning så vi hörs nog inte förrän i övermorgon.


Merry First Christmas Day! Eller så..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint du har det här på bloggen nu :)

2008-12-01 @ 16:03:00
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0