Blondinbella

Jag läste Magnus Betnérs blogg idag, och då stod det lite om Blondinbella.
"Jaha, hon nu igen" tänkte jag. Hon har nämligen skrivit en artikel i Expressen där hon dissar Janne Josefsson.
Bara en kortis innan jag skriver mer om det:
Kunde hon inte få någon bättre tidning än en kvällstidning att publicera sin dåligt skrivna artikel? Det kanske bevisar att ingen som är smart orkar ens bry sig om sådana artiklar. Ingen dagstidning publicerade den utan en tidning som för det mesta skriver om Bonde söker fru-dramat. Yay, lucky Bella....

Hon skriver att Janne är dålig, och kass och allt var hon nu kan komma på. Det är så himla roligt att innan hon var med i debatt (och blev överkörd av Janne för hon hade kassa argument), så tyckte hon att han var väldigt bra.
Hyckleri, dumdidum..
Jaja, det är inte bara jag som tycker det är skrattretande, det är ju positivt.
Man kan inte vara en förebild när man bryter mot lagen, i detta fall att dricka alkohol innan man är myndig.
Det finns massvis av ungdomar som dricker innan de är 18, jag vet. Men man kan inte vara en förebild om man inte följer lagen, det är ju bara konstigt att folk tycker det.
Dessutom vill hon ha päls, och att folk ska köpa pälsar? Hallå, djurmisshandel?
Hon har "äntligen" fyllt 18, så nu får hon dricka så mycket hon vill. Det är väl roligt för henne?
Nej, för mycket hype över henne, kan hon inte bara gå i skolan och lugna ner sig tills hon är lite äldre och vet vad hon snackar om?

Bara en sådan sak som att kalla sig Blondinbella tyder inte på att man är mogen precis.
Iaf enligt min mening, och den får jag väl skriva här för det är min blogg.
Så nej, inget snällt om Bella idag.

Kanske en dag när det regnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0