Rock och punk var tydligen poppis på 1700-talet

Jag antar detta, eftersom när jag såg Marie Antoinette igår var det precis så.
image12
Här är Kirsten Dunst som spelar huvudrollen.
Nej, jag skojade. Men så såg Marie ut i verkligheten. Jag tyckte att det var en väldigt skum film. Och jag tycker Kirsten ser så otäck ut när hon ler och visar tänderna, hon ser nästan ut som ett rovdjur. Därför har jag lite svårt för henne. Eller kanske för jag såg henne i Bring it on, där var hon extremt fånig enligt mig.

Enough about that.
Idag har det var en otroligt varm dag. Jag är rätt trött också, eftersom jag inte sov så bra inatt. Jag skulle upp halv nio för jag skulle öppna vid tio men somnade nog inte förren halv sex, så det blev inte mycket sömn. Lite synd. Och så är det så himla varmt i butiken också, det är ju inget som förbättrar. Men efter jag hade stängt så åkte Albin och jag in till stan för att gå på Liseberg med Castro. Det var kul men varmt och mycket folk. Vi åkte bara tre grejer och spelade en del spel istället. Castro och Albin tävlade lite i DDR (Dance dance revolution), sen spelade jag mot Albin i airhockey. Han vann men jag var nära. Då fick han möta Castro. Castro vann och mötte mig. Då blev det lika. Castro är livsfarlig när det gäller sådant spel, han sköt ut "pucken" flera gånger från bordet, och Albin sa att jag såg helt livrädd ut.
Kan vara för att det var precis så jag kände..

Igår hälsade jag på släkt efter jobbet. Syssling Sara hade tagit studenten, så det var buffé och liknande. Peter Rangmars bror var där också. Fick pratat med honom om flera grejer jag inte visste om Peter, som jag berättade för Albin senare.
Peter Rangmar (R.I.P) var medlem i After Shave och har gjort mycket bra saker, som t.ex. Bossakungen Astor Kvarts och Sune Finåker i Monopol.


Jag är ganska slut nu men vill ändå se The Phantom of the Opera med Albin men han är inte så filmsugen.
Får väl slå in presenter till min bror istället. Han fyllde 23 år idag men vi ska fika och ge presenter imorgon istället.

Party on, Wayne.
Party on, Garth.

Kommentarer
Postat av: mandish

Vad fick du veta om Peter Rangmar då?

2008-08-19 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0