Black edition

Idag ska Josie på utflykt till Kungsbacka!
Kusin Cajsa ringde mig häromdagen för att fråga om jag kunde hämta ut ett par skor till henne. När vi var i Stockholm (skriver om det i nästa inlägg) letade vi förgäves efter snygga skor och hittade inga. Men Cajsa hade hittat och lagt undan ett par 39:or i Mölndal som jag skulle hämta.
Dagen därpå frågade min chef om jag kunde jobba på onsdagen, då jag egentligen brukar vara ledig. Javisst, sa jag. Alltid bra att tjäna extra pengar eftersom jag hade tagit ledigt i lördags.
Anyways, då fick jag fråga Albin om han kunde hämta ut skorna istället, och det kunde han. Så igår for han iväg till Mölndals centrum, där han aldrig hade varit förut, och hittade till DinSko och hämtade ut skorna.
De var jävligt snygga, så jag kikade på deras hemsida om de fanns i 38 någonstans. De var slutsålda nästan överallt. Men i Kungsbacka fanns det, så dit ringde jag imorse och la undan ett par!
Jag får prova dem först såklart, men hoppas de passar så jag kan köpa dem.

Jag har haft lite shoppinghysteri i Stockholm och jag ska lägga upp allt på sängen och fota senare, och lägga upp i bilddagboken, så om ni vill får ni kika där.
http://safetydance.bilddagboken.se

Iaf, nu ska jag iväg på utflykt och hoppas jag inte går vilse.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Du glömde berätta att jag faktiskt fick betala för skorna!

2008-06-14 @ 09:27:32
URL: http://albin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0