Midsommaraftonkort

Tänkte bara lägga upp ett kort jag tog på midsommarafton.
Här är bild!



Gillar lockigt hår.
Idag fyller min brors Sara år. Grattis till henne!

Nu sitter jag och nyser. Illa. Får inte ta min Bricanyl för jag ska gå och testa mig.
Undersökningen är till för att testa känsligheten i luftvägarna och beräknas ta c:a 1 timma.
Vad de inte skriver är att de ska pumpa ner något i mina lungor och om jag reagerar på det får jag andas in något luftrörsvidgande. Läste jag på internet.
Men men. Jag hoppas verkligen de fixar detta, det är jättejobbigt att behöva ta medicin flera ggr på en dag. Speciellt när jag vet att jag inte är pollenallergiker, t.ex.

Idag kommer Project Runway och vet ni vem som är med?
SJP! Sara Jessica Parker!
Inte att missa.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: sanna

fin bild

2008-07-02 @ 09:18:37
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skrämde mig? Varför skulle du gjort det?

2008-07-02 @ 09:41:36
URL: http://galenpanna.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tack :)

2008-07-02 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0