Den som inte tar bort luddet ska dö

Jag älskar min bokklubb. Även fast den heter Barnens bokklubb så har den mest böcker för ungdomar och typ äldre. Som David Batras bok Den som inte tar bort luddet ska dö. Verkar jättebra, har bara bläddrat lite igenom den men jag älskar att läsa roliga lappar och sånt, och så har han gjort en bok med alla roliga lappar.. :)


I förrgår var Albin och jag och kikade på Carl-Einar Häckners varité. Jag har faktiskt aldrig sett honom live, bara på TV. Men det var väldigt roligt, vad Albin än säger om att han var trött och så. Och det var han kanske, men jag tyckte det var roligt. Vi åt spunnet socker också, massa gott men å så onyttigt. Isch. Innan vi gick till Liseberg åt vi på en av de indiska resturangerna vid Heden. Jättegott, som vanligt. I like!


Hade egentligen tänkt att skriva att det är fruktansvärt varmt och jag jobbar och det är.. Varmt!
På fredag har min älskling och jag varit ihop i 10 månader. Whehoo! Vi kämpar på!
Vi ska nog fira genom att gå och se Batman - the dark knight. Har velat se den jättelänge men nu när den har haft premiär har jag antingen inte hade råd eller inte haft tid. Men nu får jag ta mig tid! Vill se massa filmer som går på bio nu men jaja..

Har lite småtråkigt nu på jobbet på eftermiddagarna. Det kommer inga paket så jag kan inte pyssla med sådant, det kommer inte så mycket kunder för de har ju semester och badar eller vad de nu håller på med.. Och efter ett tag blir det lite småsegt och sitta och läsa böcker. Inga bra tidningar finns det heller. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :/
Kommer ni på något man kan roa sig med, skriv!
Nu ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0