Den förlorade fästmannen has returned

Jag som såg fram emot att Albin skulle komma hit idag, han lurades och kom igår istället!
Blev jätteglad, hade saknat honom mycket. Visserligen hade han bara varit borta i en vecka och två dagar men vi är inte så vana att vara ifrån varandra så mycket.
Lite illa kanske, vi får nog försöka vänja oss lite.


Var i Strömstad igår med mormor, moster Eva, mamma och kusin Olle. Skulle kika runt lite och handla lite mat och så. Jag köpte en ögonskugga. Mitt enda inköp. Budgeten ligger bra till!
Olle köpte en Henri Lloyd-tröja. Sedan skulle vi handla. Då började jag känna av astman. Och när jag väl behöver den så hade jag glömt akutmedicinen hemma. Hostade och försökte få luft inne på Konsum men det var jobbigt. Sen 20 minuters bilresa hem igen för att äntligen få ta medicin och få luft. Hade ont i lungorna resten av kvällen.
Det var lite läskigt men ville inte drabbas av panik så därför hände det inte så mycket utan det var bara väldigt obehagligt. Och nu ska jag ha med medicinen överallt. Nästan.


Nu ska jag vara hundvakt. Passa familjen Ferlings lille vovve Milton. Alla andra ska golfa men jag och Albin vaktar.
Här är djuret:

Bye bye now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0