Arvikafestivalen noll6

Mina släktingar tror att jag ljuger när jag sa att jag hade varit på Arvikafestivalen noll6.
Det var det värsta!
De vet att jag var på Hultan noll4 och noll5 men tror inte på att jag hade åkt till Arvika.
"Nej, det var din bror som gjorde det!"
Men! Josie har bevis. Gammalt armband. Ha! Ska visa dem så de får tiga!
Eller något...


Snart ska vi på garden party hos mammas kusin Jan-A. Han är snäll och rolig. Åldersgränsen är 20 år, så jag slinker in men inte mina yngre kusiner. Hahaa! Feels good to be old!
Hoppas det finns något alkoholhaltigt där, annars tror jag inte att jag överlever med alla vuxna. Bror Eric och Sara ska ifs dit, och jag tror nog att Syssling Jacob ska vara hemma, men man vet aldrig. Han har inte fyllt 20 än, så..

Jag ska ta med den bästa filmen ever till landet imorgon; How to irritate people med Monty Python. Jag får sån lust att också irritera människor men är för feg. Vill inte vara ivägen eller jobbigt utan bara vara till lags.

Albin kommer inte förrens på tisdag. Dumma festival som håller min fästman fången! Känns dumt att säga "fästman". Fest-man, däremot...


Garden Party-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0