Wii-arm

Jag har ont i min arm idag.
Igår spelade mamma, pappa, Albin och jag Wii, vi spelade bowling. Det var kul, utom att mamma vann över mig med ett enda, ynka poäng. Albin kom trea och pappa fyra. (Sist, alltså)
Jag tog kanske i för mycket, för det känns ju som om man ska bowla på riktigt. Mamma tog i ännu mer men det är nog bara klena lilla jag som har ont i armen.

Jobbade fyra timmar idag. Kände mig trött, klen och uttråkad. Det kom inte så mycket folk, men det kanske är skönt det också. Ingen mellandags-rea-kaos.. Grejs.
Efter det åkte vi in till stan för att byta en film jag fick. Bytte mot två andra, Ocean's eleven och Charlies änglar.
Jag gillar sådana filmer, och jag skäms inte för det. Inte ofta iaf.
Jag hade också ett presentkort på H&M som jag ville använda och jag använde det till att köpa underkläder. Jag är så dålig på att lägga pengar på sådant, men nu hade jag ju ett presentkort.
Det blev tre bh:ar och tre par trosor.
Jag är nöjd. Som en.. Humla.
En bh är utan jobbiga kuddar, utan bara tyg. Väldigt skönt sometimes. På sommaren kanske, jag vet inte.. Men men.


Jag är grinig.
Tänk hur lite det behövs från någon liten råtta och man är sur hela kvällen.
Vet inte ens varför jag orkar bry mig, eller lyssna.. Det krävs så lite, och man är bortgjord och sur och alla bara skrattar. Inte alla kanske, men det känns så.
Att en viss någon skrattar, och man känner mig osäker på allt.
Bara en sådan liten sak kan förstöra en kväll. Fast bara för mig.
Tur, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0