The Grinch who stole x-mas

Den har vi sett idag!
Det har hänt så mycket så jag har inte orkar ta itu med bloggen förrän nu. Och så jobbade jag idag också. Precis efter jobbet åkte vi och hälsade på min käre bror, Sara och Oliver; som var väldigt glad att se oss.
De har alltid så fint där, även fast de nyss skaffat en liten valp. Fina gardiner, fint pyssel, fina rum.. Ja, jag är avis. Men på ett bra sätt. :) Blir inspirerad och vill verkligen inreda en egen lägenhet.


Efter det så vilades det lite, eftersom internet inte ville samarbeta. Typiskt.
Sedan såg jag på Van Helsing. Lite fånig film, men hey, det är ju Hugh Jackman. Typ.
Och nu har vi sett Grinchen; mamma, Albin och jag. Det är inte riktigt pappas kopp te. Och så har jag gjort klart en julisklapp. Det känns bra.


Det blir ett kort inlägg nu, för jag ska sova. Måste ha söndagsöppet i affären imorgon. Visserligen jobbar jag bara 2,5 timme men tja, alltid något. Och så ska huset städas imorgon. Jisses..
Andra advent. Trevligt.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0