Marsipantomtar

Nej, det blev ingen träning idag.
Jag känner mig hes (kanske förkylning?) och lite problems med andning, så jag försöker kurera mig med en marsipantomte, som jag köpte igår på Liserberg.
Annars tränar jag i vilket fall på onsdag, danspasset. Idag var det tuffa Lillvor och med min andning ska jag inte utmana ödet. Men danspasset är inte lika fysiskt jobbigt. Typ..?
Jaja, jag är här iaf, inte på träning.


Lite seg dag, eller jag är trött. Det har varit en del att göra på jobbet men jag är seg.
Det är städat och trevligt hemma (tack, Albin!) och jag ska bädda med nya lakan. Det är väldigt mysigt.

På tal om Albin så har han fått världens chans! Han ska åka till Sthlm på onsdag och prata med ett företag. Weii.
Ni får läsa mer i hans blogg, för jag vet inte vad jag får skriva och inte skriva.
http://albin.webblogg.se alltså.
Jättekul i vilket fall! Jag är glad för hans skull, vill bara att han ska vara lycklig och må bra, och det kommer han nog göra nu. :)

Snart är det juuuul...
Jag tror jag får slå in lite fler julklappar. Hm. Men det är ju så jobbigt..
Jag lägger mig nog och läser lite istället. Och sen när Albin kommer hem så kan vi se på julkalendern.
Det verkar vara en lugn och bra måndag.
Mmm, marsipantomte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0