Love is all I need

Hejsan!
Jag har fundelerat. Varför är man (jag) så villig att visa upp det man gillar, men är däremot lite segare på att se vad den andre (Albin) har att visa?
Jag är sådan ibland. Det är inte det att jag inte vill titta på det han tycker om, t.ex. filmer, tv-serier, grejer på datorn osv men helst att allt vill jag visa det jag tycker bäst om.
Igår såg jag på Cry Baby och ville att Albin skulle titta också, för jag gillar den filmen och jag trodde han skulle gilla den också. Och han tittade väldigt mycket faktiskt. Inte hela tiden, inte när det var segt (det är det ibland, sorry to say..) men det verkade som han gillade den. Och då blir jag så himla glad.
Jag har haft filmen på datorn innan och nu har jag köpt den, directors cut, och då var det en del saker som jag inte hade sett! Jättekul, faktiskt. Gillar när det visar sig att det finns mer av filmen än vad man tror. Om det är en bra film, det vill säga..
Love is all I need. Albins love.
Jag älskar att sitta och sjunga och för någon dag sen när jag sjöng på I want to hold your hand med T.V. Carpio (lyssna på!) så sa han att jag sjöng så fint, så fint. Och jag blir alldeles varm i kroppen. Full med kärlek till honom.
Lycka till i Stockholm, älskling!


Nu sitter jag och har lite allmänt tråkigt och känner mig lite småsjuk. Nästan varje gång jag jobbar går det runt någon i butiken och hostar, nyser, snörvlar.. Äckligt. Om man inte är frisk, tycker jag man ska stanna hemma.
För det känns som om de smittar mig, och jag vill inte bli sjuk. Jag kan nästan inte bli sjuk, vem ska då jobba? Det skulle inte funka..
Så jag vill inte vara sjuk idag.. Ska ju jobba imorgon..

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till idag. Albin har åkt till Sthlm och ska prata med folk och jag är jätteglad för hans skull. Men.. Vad ska jag göra nu? Hm.
Kanske putsa mina fina stövlar, så de inte går sönder. Slå in lite fler julklappar.. Ordna upp på skrivbordet, det ser väldigt stökigt ut. Bädda..?
Titta på film kanske. Jag vill nog se film. Men vilken?
Jag har sett väldigt många om och om igen och de är ju bra men det är ju trevligt om det finns någon film i detta hus som jag inte har sett. Och då tänker jag inte på min brors eller pappas actionfilmer. Ibland kan action vara kul men jag är inte på humör för det nu.
Annars kan jag bara sätta mig och titta på Die Hard 4.0, för den är ju kul. Kevin Smith är med i den, världens bäste regissör enligt mig. Har fler favoriter som Tim Burton, Peter Jackson, Zach Braff m.fl men Kevin Smith är så jävla grym.

Jag har fått Spotify! Jag är väldans glad. Det är ju skitsmart, hade hört om det innan men man måste ju få en inbjudan och vem skulle jag få det av? Visste inte vem som hade det ju.
Men så skickade min käre bror en inbjudan till mig och yay, hooray, jag är medlem!

Nej, nu får jag skärpa mig. Kan inte sitta här och blogga om allt. Måste ta tag i mig själv. Jag har annars haft en trevlig morgon. Sovmorgon till tio, seg frukost; läsa hela tidningen.. Duscha; peela kroppen, raka ben: you name it. Efter dusch; smörja in med lotion, peela fötterna, klippa naglar, ansiktsmask, sminka fint, fixa hår, ta på fina och sköna kläder..
Och här sitter jag nu. Bra förberedd för dagen.
Hur nu den blir. Kanske kalas i eftermiddag för kusin. Trevligt.

Nej, nu är klockan halv ett, nu får jag göra något.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0