Hårfager och halsont

Usch, jag har lite ont i halsen idag. Och är lite snörvlig.
Men jag skyller på att jag glömde ta nässpray och allergitablett imorse, tog de ikväll istället. Men det borde kanske bli bättre istället..? Jag vet inte. Jag vill inte vara sjuk imorgon iaf.

Anyways. Jag fixade topparna idag. Jag lyckas alltid med konststycket att få skumma frisörer. Idag var det en som skällde på mig för jag har tofs för ofta (!). Oookej...
Och för att jag inte använder värmeskyddande produkter när jag plattar håret och dylikt. Men jag frågade faktiskt om det och jag köpte en, så vi får väl se nästa gång om jag har varit duktig eller inte.
Det blev ju inte mycket klippt utan bara topparna så ska jag dit i februari och klippa igen.

Albin hjälpte mig att färga håret idag också. Han ser ingen skillnad och inte pappa heller men jag och mamma gör det. Och det viktigaste är väl att jag märker det.
Sådetså.
Bild på det här:

Syns inte så mycket va? Jaja, babysteps..

Oj, suddigt.

Bild på värmeskyddande produkten:

Tigi.

För övrigt ganska nöjd med dagen, förutom att jag har världens träningsvärk!
Men det går över. Och det känns bra för då har jag ju verkligen ansträngt mig.

Nu är det dags att sova så jag kan jobba mina tre timmar imorgon och ägna resten av dagen att göra mig fin inför kvällen. Jag hoppas på att ta mycket kort, men annars får Albin rycka in och vara fotograf.
Jag har förberett mig iaf.

Så jag uppför mig på festen.


Systemet is the shit.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0