Gott nytt år!

Snart är det nytt år, och Albin och jag ska strax åka iväg till min bror och Sara and partey.
Jag tror det kommer bli jättekul ikväll, och jag får plats med massor av saker i min Fancy Fanny-kuvertväska!
Bara en sådan grej.. :D
Jag får plats med:
  • Kameran
  • Mobilen
  • Läppglans
  • Pengar, kreditkort, leg
And so on. Det trodde jag inte.
Jag har lockat håret, sminkat mig, lånat mammas sammetsbolero, provat strumpbyxor och skor och jag är redan trött. :P
Illa.
Jag har på mig (enligt Albin) "biltvättsklänningen", eller enligt Sara "Charlestonklänningen". Enligt mig själv har jag på mig "Fransklänningen".

Det ser väldigt roligt ut, och jag kommer nog ha väldigt roligt i den!:D

Hoppas att alla får en toppenkväll!
Gott nytt år!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha :D

2009-01-01 @ 12:14:49
URL: http://bravaragazza.blogg.se/
Postat av: sissel

fin klänning! ser fram emot våran träff på lördag!

2009-01-02 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0