A women's right to shoes

Albin och jag såg på ett avsnitt av Sex and the City istället för julkalendern för Albin hade spelat in för sent. Men det gjorde inte så mycket, den går ju ikväll också.
I avsnittet av SATC så var det någon som snodde Carries skor på en fest, för värdinnan ville inte att det skulle komma in smuts, pga the kids.
Skorna kostade 485 dollar (om jag minns rätt) och det tyckte alla (inklusive Albin) var alldeles för mycket. Kanske inte Samantha, Miranda eller Charlotte. Men de andra.
Jag däremot tyckte inte att det var konstigt. Jag säger inte att det var normalt heller men om man har pengar så får man väl lägga det på vad man vill.
Till exempel en sko.



Som jag gör. För jag behåller fluffiga skorna! Albin samtyckte med att de var söta, så de är mina for ever.. ^^
Nice nice.

Igår var det sista avsnittet av Hells Kitchen. Mycket spännande! Jag blev glad, även fast jag gillade Petrozza så gillade jag Christina bättre. Hon hade bara jobbat som kock i tre år men var väldigt duktig, och alla andra hade jobbat med det längre men hon vann. Yay.
Fast mest gillar jag Ramsay. He's cool.


Vi såg julkalendern alldeles nyss. Jisses, vad spännande! Och det är bara fem dagar kvar till julafton! Inte klokt alls. Jaja. Idag kom den sista julklappen så jag ska bara slå in den så är jag klar. Måste kolla igenom alla julklappar för jag har nog inte fixat snören på alla. Mamma får hjälpa mig.
Jag ska börja jobba klockan två, så jag får väl fixa klart sminkningen och sedan komma på något att äta. Sedan får vi se vad som händer på kvällen. Antagligen inte mycket.
Good bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0