Fluffiga kattungar?

Det är ju inte kul att göra folk upprörda, även fast det verkar som att jag gör det. Jag är ingen sådan person i verkligheten.
Klart att jag tar till mig vad alla skriver.
Jag tror jag var lite arg den dagen när jag först skrev om försvinnandet. Det är fruktansvärt jobbigt att få sådana inbjudningar jämt och ständigt, eftersom jag anser att jag inte kan gå med för jag har inte så mycket att bidra. Jag går sällan ut nuförtiden (lite pengar i fickan och på kontot..) så jag kunde knappast ha sett honom festa. Och jag var inte i området där han senast sågs, bor eller dylikt. Är inte utomhus så mycket, mest när jag ska jobba eller köpa mat, gå på bio, sådana saker som man inte träffar mycket folk.
Förutom de som skrivit till mig på bloggen har mina kompisar sagt att jag tog i liiite för mycket. Jag ångrar vad jag skrev och tar härmed bort inlägget.

Jag ska nog bara skriva om trevliga upplevelser, fluffiga kattungar osv numera. Det är säkrast. Kanske ska styla om till modeblogg? Fota mina kläder, and so on and so forth som alla verkar göra nuförtiden. Hm. Får se. Men inget mer aggro (aggressivt), jag lovar. För jag är ingen sån person, jag är mer försynt.


Teaterdags: Sissel, Albin och jag ska gå på teater. Rysk roulette på Stadsteatern den 24.e. Fått bra platser för bara 100 kr/st! Ganska hett.

Klara sig själv-dags: Mamma och pappa åker till Algarve imorgon med min moster och hennes fästman så Albin och jag får klara oss själva. Farmor har bjudit in oss på middag till helgen redan, och det är bara bra för jag tror att det största problemet är mat. Det finns pengar, vi vet hur man köper, men att variera sig är så svårt. Och laga nyttigt, såklart. Får nog be Sissel om hjälp, she's the girl for it!

Kommentarer
Postat av: sedel

haje babe! Ses vi på tisdag/ onsdag för träning? Jag tränar när du tränar...

2008-04-07 @ 09:33:15
Postat av: sissel

fika på lördag då eller? Vi kanske kan dra in till stan å mysa omkring?

2008-04-09 @ 13:14:48
Postat av: Drogbrukare

Jag tycker det du skrev var skitbra.

Kan man inte hantera alkohol så ska man inte dricka den, gäller för övrigt alla droger.

Varför ska allmänheten ut och leta efter honom? Tycker hans försvinnande verkar ganska självförvållat.

Synd att du tog bort inlägget.

2008-06-21 @ 04:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0