On behalf of all the geeks..

image8

Så glad (förvånad?) är jag för jag fyller år idag =) Stor kicka, 20 bast.. Ja, jisses. Det känns liiite, men inte mycket. Ett besök på Systemet var lite nödvändigt, och kassatanten sa grattis. ^^ Pappa är i Tyskland med brorsan, men de kommer hem idag. Anyways så var det bara mamma som kom och grattade mig imorse. Men innan det ens hände så ringde mormor och väckte mig innan sju. Blev jättechockad och kunde inte somna om. Men det var trevligt iaf. :) Av mamma (och frånvarande pappa) fick jag en Guess-klocka och Final Cut (film med Robin Williams). Jätteglad för klockan, har önskat mig den så länge och så fick jag den äntligen ^^ (klockan finns på bild i bilddagboken: http://safetydance.bilddagboken.se) Aja. Nu ska jag susa in till stan och gå runt med mamma, som ska rymma från jobbet tidigare. Och så ska vi äta på resturang, undrar vilken.. :O Imorgon blir det kalas för släkten, och Sissel och Toria har bjudit in sig själva (mycket trevligt). På söndag är det bokmässa! Väldigt trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0