Dagens glädje

Ett snabbt inlägg för att skriva att jag hade sökt fortsättningskursen till svenskan jag går nu, och idag kikade jag in på VHS och jag har blivit antagen!
Jag svarade ja men är lite osäker på saker än.. Jag skulle vilja jobba också, i affär eller dylikt så man kan jobba efter man har varit i skolan. Inte roligt alls att inte ha money. Anyways så ska jag plugga mer än vad jag försökt göra hittills. Det har varit så mycket med Albin och farfar och så men jag får försöka helt enkelt. Måste fixa grammatiktentan..

Albins glädje idag var att han har fått sina paket på posten. Alla är vi glada, utom mamma kanske. Hon ville plugga över nätet men kom inte in, fast hon har så mycket att göra på jobbet i januari/februari så det ordnar sig nog om hon kommer in i höst istället. Och Albin får börja tänka på sitt antagningsprov till teatern.


Jag vill ha en gammal jul med en massa gammal snö.

Kommentarer
Postat av: Mrs.Sneaky

du ska alltså plugga vidare? Trevligt :)

2007-12-11 @ 08:32:04
Postat av: Mrs. Sneaky

Men käre vän, jag ska ju antagligen plugga i Halmstad, så jag vet inte hur det kommer bli med den där fikan...Är ju rätt långt att åka bara för en gammla ostmacka.

2007-12-12 @ 09:09:22
Postat av: Mrs.Sneaky

Jo, visst e de onödigt, men kommer man inte in så kommer man inte in.

2007-12-13 @ 09:01:27
Postat av: Mrs.Sneaky

Har inte sökt än, men jag har gott om tid på mig. man ska ju söka senast i april. så jag hinner tänka lite

2007-12-14 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0